ازدواج در نوجوانی

حرفهای یک نوجوان درمورد ازدواج

ازدواج در نوجوانی

حرفهای یک نوجوان درمورد ازدواج

دوست من!

جالبه...!

میتونم بگم که حدودا 90 درصد هم سن و سالان من عشق های بی سرانجام دارن!

البته عشق که نه......

شیفتگی!

عشق هیچ وقت بی سرانجام نمیشه!من موندم واقعا که چجوری باید جلوی این همه فشار روحی رو گرفت؟


فرستاده خدا(ص) فرمودند: «ما مِنْ شابٍّ تَزَوَّجَ فِى حَداثَةِ سِنِّهِ اِلَّا عَجَّ شَیْطانُهُ یا وَیْلَهُ یا وَیْلَهُ عَصِمَ مِنِّى ثُلُثَىْ دِینِهِ، فَلْیَتَّقِ اللَّهَ الْعَبْدُ فِى الثُّلْثِ الْباقِى؛ هیچ جوانى نیست که در ابتداى سنش ازدواج کند، مگر آنکه شیطانش فریاد برآورد: اى واى! اى واى! دو سوم دینش را از من حفظ کرد. بنابراین بنده باید براى حفظ یک سوم باقیمانده، تقواى خدا را در پیش گیرد.»
نور/32 و 33



نظرات 2 + ارسال نظر
Mohammad دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://vatandoost.blogsky.com

سلام محمد جان خوبی؟
بالاخره دست بکار شدیا!!!
آفرین
هزار آفرین به این اراده
راستی لینکت هم کردم.چون میدونم میخوای حرف حق رو بزنی.هرچند من میدونم چی میخوای بگی اما هروقت آپ کردی خبرم بده که بیام نظر بدم.موفق باشی.علی همراهت

بسیار بسیار ممنونم محمد جواد جان ......
تو هم موفق باشی

یکی مثل شما پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام

درباره با حدیثی که زدین بگم

منظور از جوان کسی است که به سن بلوغ جنسی رسیده ، یعنی همون نوجوانی که ما میگیم

درواقع (نوجوان) در فرهنگ اسلامی وجود نداره و کسی رو که به بلوغ جنسی میرسیده جوان میگفتن .

بله شما درست میگید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد