ازدواج در نوجوانی

حرفهای یک نوجوان درمورد ازدواج

ازدواج در نوجوانی

حرفهای یک نوجوان درمورد ازدواج

سخنی دیگر

باسلام خدمت دوستان

اول از همه از محمد جواد عزیز بخاطر پست مفید پایینش سپاسگذاری میکنم....

میخوام در این پست باهم بحث کنیم!!!



الان گفته میشه که ازدواج در سنین پایین، بخاطر نبود شغل و مشغله و در آمد اصلا خوب نیست؟!

پس ما باید چیکار کنیم که نیاز عاطفی جوانان (از راه حلال) بر طرف بشه؟

نظرات 9 + ارسال نظر
سینا شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

ببین :
وقتیکه نمیشه در آمد داشت چطور باید نیاز عاطفی رو برطرف کرد؟
بابا ازدواج تو این دور و زمونه واسه 30 ساله هاش سخته چه برسه نوجووناش!
منکه راهی بذهنم نمیرسه
شما چطور؟!

بابا قرار نیست جوونا بشین کاسه ی چه کنم چه کنم دستشون بگیرن منتظر پول باشن!
خوب باید از الان برن سراغ کار..!

Mohammad سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://vatandoost.blogsky.com

آقا بحث چیه؟!!!
یه کلام ختم کلام... نمیخواد ادامش هم بدید
ازدواج تشکیل زندگی مستقل نیست همون دوست دختر و دوست پسری هست که باهم قرار ازدواج میذارن و حرفای عاطفی میزنن ولی اینجا باهم محرمن!
تازه یخورده باهم آزاد تر هم هستن و دیگه نمیدونم قایمکی اس ام اس هم نمیدن و در کمال آرامش باهم رابطه دارن....
و بزرگ شدن و زمانیکه پسر توانایی خرید خونه رو داشت زندگی مستقل تشکیل میدن...
همین!!!

کاملا باهات موافقم!

alafam یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

با محمد موافقم!

یکی مثل خودت پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

بهترین کار اینه که اگه دختر و پسری واقعا هم دیگه رو دوست دارن ُ با خانومده هاشون صحبت کنن و با هم ازدواج کنن ، ولی مستقل تو یه خونه جدا نباشن ، پیش خانواده هاشون باشن و زمانی که بزرگ شدن برن سر زندگی مستقلشون .

حالا یه مشکل دیگه ژیش میاد
چطوری باید خانواده ها رو راضی کرد ؟

چی بگم والا!
بدبخت ما جوونا!
خیلی جامعه مسخرست!

یکی مثل شما شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://rahe-hal.loxblog.com/

سلام

منم یه وبلاگ زدم

لینکتون کردم .

یادتون نره بنده رو لینک کنید

محمد شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ

یک طرحی هست که سال 65 مطرح شده بود.در سنین نوجوانی ازدواج صورت بگیره اما دو طرف تحت تکفل خانواده ها باشند و هفته ای دو سه شب با هم باشند.این روش تنها مستلزم یکسری آموزش هایی است که باید داده شوند و هزار حسن دارد...

محمد شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 ب.ظ

در ضمن طرح هایی که الان داده میشه(جلوگیری و سرپوش گذاشتن روی انرژی جنسی)نهایتا در ده درصد جوانان عملی میشه(اونم جوونای مملکت ما!)چون کاریه که عقل اون رو رد میکنه و این که کار هرکسی نیست.اگه شما گرسنه باشی تا چند ساعت میتونی هیچی نخوری و خودتو گول بزنی؟شهوت هم یک نیازه.مشکل ما همینه که به چشم یک نیاز بهش نگاه نمیکنیم.اونو نجس میدونیم و همیشه در لفافه ازش صحبت میکنیم.وقتی میگیم همیشه با خنده و مضحکه میگیم همین کارا امروز کار دستمون داده.

انگل جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:16 ب.ظ

کیرم تو دهنت نویسنده کس کش خارکسه ننه جندت ورزش میکرده یا پدر کونیت که من برم ورزش کنم؟ ادم وقتی گشنس غذا میخواد تو کونش کنه؟ گوه کردم تو افکارت

محمدرضا 17 سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 01:59 ب.ظ

وبلاگ عالی ؛ مطالب عالی ؛ از مطالب وبلاگتون تو کانال تلگرامی خودم با ذکر منبع استفاده کردم
@ezdevaj113

قسمتی از مطالب کانال «به نظر من کسی که قبل ازدواج خوب تحقیق بکنه درمورد ازدواج تو این سن و اگه شک داشت استخاره بکنه ؛ پشیمون نخواهد شد / حدیثی در مورد کسی که از ترس این که به گناه خدا بیافته میره دنبال ازدواج ؛ داریم که بعدا میفرستم) 4- آمار دوستی نوجوانان راهنمایی و دبیرستان با جنس مخالف رو من چند تا پست قبلی فرستادم ؛ بالاخره برای این آمار خیلی زیاد چه راهی پیشنهاد میکنید !!؟؟ برای نیاز های نوجوانان چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ جنسی چی پیشنهاد میکنید !!!!!!»

@ezdevaj113

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد